Felicitazioni calde!WuXi Tysim Foundation Engineering And Service Co., Ltd è Guangdong YouLian creanu Tysim Rotary Drilling Rig Training School, FoShan Branch.

Tysim Rotary Drilling Rig Training School1

Recentemente, Wuxi Tysim Foundation Engineering Co., Ltd. è YouLian Machinery Equipment Leasing Co., Ltd. hà stabilitu a filiale FoShan di furmazione operativa di Tysim Rotary Drilling Rig.Questa forte cooperazione trà e duie cumpagnie hè di rializà i benefici di spartera di risorse;per cumplementà i vantaghji di l'altri;fornendu una furmazione prufessiunale efficace cù a teoria prufessiunale è u funziunamentu standardizatu.

Tysim Training School per l'operatori di piattaforme di perforazione rotativa hè cunnisciuta cum'è l'"Accademia Militare WhamPoa" per l'operatori di l'operatore di perforazione rotativa chì permette à i trainees di diventà operatori prufessiunali assai pagati in u mercatu dopu una furmazione di corta durazione cù una tranquillità completa.Hà furmatu un gran numaru di operatori prufessiunali, stabili è efficaci di piattaforme di perforazione rotativa per a società.

Tysim Rotary Drilling Rig Training School2

A tassa di scola per u cursu di furmazione di 2 mesi hè di 19,800 yuan.U corsu hè custituitu da "teoria", "operazione in situ" è "pratica in situ", per assicurà chì ogni studiente hà sia a cunniscenza teorica di a perforazione rotativa, sia ancu esse capace di maestru di l'operazione pratica è di fà qualchì mantenimentu simplice. è travaglii di riparazione.Dopu avè passatu a prova, i studienti riceveranu i certificati duali emessi da l'Associazioni di Cumpetenze è di Cummerciu è esse cunsigliatu per stage è opportunità di travagliu.

Tysim Rotary Drilling Rig Training School3

Requisiti: 18-50 anni, educazione di u liceu junior o sopra, in bona salute.

Indirizzu: Sanguigang, Shangbai, Luo Village, Shishan Town, Nanhai District, Foshan City

Cuntattu: President Cao 13814205300

Hotline di registrazione: 18306177955


Tempu di post: 15-lugliu-2021