L'attaccamentu modulare di perforazione TYSIM hè populari in u mercatu indonesianu

TYSIM hè un fabricatore chì si focalizeghja nantu à piattaforme di perforazione rotativa di piccula è mediana dimensione.Dapoi u 2013, hà travagliatu duramente in l'industria di perforazione rotativa per 8 anni. TYSIM aderisce à i cuncetti core: focus, creazione è valore.Basatu nantu à questi trè cuncetti, TYSIM hè impegnatu à sviluppà è cultivà i vantaghji di u core da quattru aspetti: miniaturizazione, persunalizazione, multi-facets è internaziunale. l'attache hè più populari.
Rotary drilling rig modulari hè per u cliente esistenti vecchia è novi escavatori, secondu à i bisogni di trasfurmazioni persunalizati, facennu aumentu di utilità di l'excavatore, u valore di u valore uriginale, da fà i terreni per fà l'ingegneria di fundazione di pila. prughjettu di riforma hà esigenze tecnicu altu per ingegneri.À u listessu tempu, hè necessariu di capisce u sistema idraulicu di diverse marche è di diversi tipi di escavatori, è cuncepisce, sviluppà è currisponde à u chassis di u veiculu originale nantu à sta basa per ottene l'effettu ottimale.

06357ca415501

L'attrezzatura di perforazione rotativa TYSIM KR100 da esse mandata in Indonesia

Rig di perforazione rotativa TYSIM KR100 assemblata in Indonesia

Rig di perforazione rotativa TYSIM KR100 assemblata in Indonesia

In u 2019, i clienti chjave lucali in Indonesia anu acquistatu 4 setti di accessori di perforazione rotativa modulare KR50 è facenu mudificazioni currispondenti nantu à i so propii escavatori. Dopu dui anni di usu continuu, elogianu l'eccellente prestazione è l'alta affidabilità di i prudutti TYSIM. l'affari di a cumpagnia, duie serie supplementari di l'ultime accessori di perforazione rotativa modulare KR100 sò stati urdinati in dicembre 2020. U so KR100 hè aghjurnatu da KR50 nantu à a basa di feedback secondu i requisiti di custruzzione in situ, migliurà è cuncepisce un riduttore di doppia velocità. testa putenza mutore, pò migliurà l 'efficienza di custruzzione, in u prucessu di custruzzione più veloce è più efficaci à compie u esigenze custruzzione, u telson machini persunalizazione di drill rotating modulari hè pupulari in u mercatu Indonesia, a dumanda di u mercatu hè crescente annu à annu.

KR50 è KR100 tippu modulari rotary drilling rig attachment, basatu annantu à TYSIM "quattru mudernizzazioni" u vantaghju core di u sviluppu finu à avà, a cumpagnia secondu a necessità di diversi clienti, diverse cuncepimentu, sviluppà è pruduce prudutti persunalizati, mantene u sviluppu di l'internazionalizazione , alta qualità, alta efficienza per cumplettà i bisogni di l'ingegneria di i clienti, creanu benefici per u prugettu, per cuntribuisce à a custruzzione di u mondu, Per ghjunghje u scopu di u sviluppu cumunu.


Tempu di post: 12-May-2021