Ricertamenti, TYSIM hà iniziatu un "bon principiu" à u principiu di l'annu di u Dragone. L'attrezzatura di perforazione rotativa di chassis Caterpillar persunalizata KR150C hè stata consegnata cù successu in Russia, cunsolidendu ulteriormente l'influenza di Tysim Machinery in u mercatu internaziunale.
TYSIM hà sempre cunsideratu l'innuvazione tecnologica cum'è una forza motrice putente per u sviluppu di l'impresa. In u prucessu di ricerca è sviluppu di u produttu, TYSIM ùn hè micca solu focu annantu à l'aghjurnamentu iterativu di a tecnulugia è i metudi di custruzzione, ma pensa ancu à cumu "stà nantu à e spalle di i giganti per vede luntanu". Dunque, a perforatrice rotativa customizata high-end TYSIM hà una cooperazione profonda cù Caterpillar, è a perforatrice rotativa multifunzionale CAT chjuca è mediana, a perforatrice rotativa à bassa liberazione, è u bracciu di piling extra-longu speciale sò tutti classici. prudutti di i dui partiti. U KR150C esportatu in Russia appartene à a categuria di perforatori rotativi d'altu rendiment. Stu mudellu hè avanzatu in u disignu, equipatu di un chassis Caterpillar per assicurà a megliu efficienza operativa è affidabilità, è pò mantene un altu livellu di efficienza di travagliu in un ambiente di travagliu cambiante. Hè assai adattatu per u terrenu vastu è cumplessu di Russia è e cundizioni climatichi.
Cù a cuuperazione cuntinua trà a Russia è l'imprese cinesi in a custruzzione di l'infrastruttura, a relazione trà i dui paesi hè prevista per diventà più stretta. À u listessu tempu, l'iniziativa "Belt and Road" furnisce opportunità per u sviluppu di Russia è vantaghji per i dui paesi per espansione a cooperazione in l'infrastruttura. Queste cullaburazioni guidanu assai u cummerciu, l'investimentu è a cooperazione di a Cina è a Russia in a machina di l'ingegneria di a custruzione. TYSIM approfitta di a pulitica "Belt and Road Initiative" per espansione attivamente i mercati d'oltremare, è cuntinueghja à esportà l'equipaggiu in Russia, aghjunghjendu lustro à a cooperazione infrastrutturale sino-russa è injecting novu impetu in u sviluppu di l'industria mundiale di l'ingegneria. Hè cresce chì in u futuru, più è più machini "Made in China" brillarà in i prughjetti infrastrutturali di Russia, chì mostra u stilu di l'equipaggiu pisanti di grande putenza.
Tempu di Postu: Mar-06-2024