A perforatrice rotativa TYSIM KR40 è KR50 entrerà in u mercatu di Nova Zelanda

Jiangsu TYSIM Piling Equipment Co., Ltd. hà sviluppatu è fabricatu indipindentamente e perforatori rotativi modulari KR40 è KR50 dapoi u 2014. Stu tipu di piccula perforatrice rotativa hè un pruduttu innovativu, chjamatu perforatrice rotativa modulare, chì hè specialmente utilizata per ristrutturazione rapida di a macchina di perforazione rotativa. E caratteristiche basi sò: macchina ligera è flessibile, altezza di trasportu bassu, altezza di travagliu bassu, grande diametru di perforazione, volume di perforazione chjucu è altre caratteristiche. Finu a ora, hè statu esportatu in Australia, Tailanda, Filippine, Malasia, Indonesia, Dominica, Russia è altri paesi, è hè statu bè ricevutu da i clienti.

Ricertamenti, a perforatrice rotativa modulare KR40 è KR50 sò state mandate in Nova Zelanda. Questa hè a prima volta chì a piccula perforatrice rotativa di TYSIM entra in u mercatu di Nova Zelanda. Mantenendu i valori core di "focus, creazione è valore", TYSIM hà cuncepitu un novu KR40 è KR50 verde persunalizatu per i clienti, solu per risponde à i bisogni di i clienti. Questu hè ancu u più grande vantaghju di TYSIM in tuttu u tempu, chì furnisce à i clienti servizii persunalizati di alta qualità.

Speremu chì, cum'è una piccula impresa di perforazione rotativa di punta in Cina, l'equipaggiu di scavi rotanti di TYSIM entrerà in u mercatu di Nova Zelanda unu dopu l'altru, in modu di creà un valore più altu per a custruzzione di l'infrastruttura lucale è unità di leasing è migliurà l'infrastruttura.

imagine 001
imagine 00314
imagine 00222

KR40 è KR50 persunalizatu di perforazione rotativa

Container 01

Container 02


Tempu di Postu: Dec-16-2020