A cuuperazione di i machini Tysim è a custruzzione di Shanghai hà entratu successu in u mercatu uzbeko

In i ghjorni passati, a machina Tysim hè entrata in Uzbekistan cù trè perforatori rotativi per fà u prughjettu di custruzzione di fundazioni di trè edifici di sede bancaria in u CBD di Tashkent, capitale di l'Uzbekistan. Cum'è un prughjettu di pianificazione impurtante di a Cina "The Belt and Road" in terra, hè ancu u prughjettu principale per a custruzzione di u centru finanziariu CBD. A causa di u calendariu strettu è u travagliu impurtante, stu prughjettu hà ricevutu u sustegnu è l'attenzione di u guvernu uzbeko. I nostri impianti di piling KR220 è KR285 furnianu una guaranzia di fundazione solida per stu prughjettu.

5-1

Tysim rotary drilling rigs sò in u situ di custruzzione di u prugettu Uzbek

A machina Tysim si adatta attivamente à a pulitica naziunale "a Cintura è a Strada", hà allargatu gradualmente u so serviziu di prughjettu, hà cuntinuatu à scopre e novi tappe in i mercati d'oltremare. U principiu di stu prughjettu era cuncernatu da l'unità di custruzzione di l'infrastruttura uzbeka, chì facenu un successu di l'equipaggiu Tysim in un novu mercatu.

5-2

Cù a maturità di e macchine di perforazione rotativa di Tysim KR220 è KR285, a cumpagnia Tysim hà gradualmente cumplettatu u stabilimentu iniziale di u "focu nantu à a perforazione rotativa chjuca è mediana, l'industria di fabricazione chì guidanu prudutti eccellenti, crea una marca famosa in l'internazionale di l'industria di pile" . A cumpagnia continuarà à fucalizza nantu à a qualità è u serviziu efficiente. In i prudutti suddivisi, affittendu à l'innuvazione indipendente, ottimisate continuamente u rendiment di u produttu, è à un mercatu è u palcuscenicu internaziunale più largu, per a fabricazione di a Cina, vincendu a gloria per l'industria di i machini di custruzzione in Cina.

5-3

Tysim rotary drilling rigs sò in u situ di custruzzione di u prugettu Uzbek


Tempu di post: 25-dic-2019