In u Novembre, u nordu di a Cina hè stata fiori di vaghjimu è neve, mentri Guangdong hè sempre pienu di sole caldu è vitalità. U 12thNuvembre, 2020, durante a cunferenza accademica di fundazione di a Società Architetturale di Cina (è a cunferenza accademica di ingegneria geotecnica intelligente di Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area) tenuta in "Yangcheng", TYSIM South China Marketing Center, situatu in Zengcheng, Guangzhou , hà accoltu l'invitati distinti: u Signore Guo Chuanxin, Sicritariu Generale di a Società Chinesa di Piling Workers è parechji prufessiunali anziani in l'industria!
Xin Peng, u fundatore di TYSIM, hà presentatu à l'invitati distinti a storia di crescita è di sviluppu di TYSIM, a so capacità di ricerca è sviluppu tecnicu, a serie di prudutti è e so operazioni in 2020. Affettatu da l'epidemie, a dumanda in u mercatu internaziunale, chì hà sempre statu u vantaghju di TYSIM, hè statu debule. A cumpagnia hà aghjustatu rapidamente a so strategia per approfondisce e suddivisioni domestiche è e zone chjave, è hà ottenutu boni risultati. I dati di vendita era megliu cà l'annu passatu. Cum'è un vechju amicu di TYSIM, u Sicritariu Generale Guo Chuanxin hà spressu u so apprezzamentu per TYSIM per l'aghjustamentu rapidu è rapidu di a strategia di u mercatu è a capacità di esecuzione. U Sicritariu Generale Guo hà spressu a storia di u sviluppu di sette anni di TYSIM, da zero, dedicata à i machini pile chjuchi è medius è In u campu di machini piling customizati, una seria di rializazioni sò stati fatti, è hè ben cunnisciutu in u mondu. . Hè assai ricunnisciutu per a prufessionalità è a dedizione di e persone TYSIM! Xin Peng hà dettu chì i valori TYSIM sò di fucalizza nantu à a creazione di valore. Solu aderendu à u cuncettu di u cliente prima è a reputazione prima pudemu esse invincibili in a cumpetizione turbulente di u mercatu. TYSIM hà da cuntinuà à attribuisce impurtanza à l'innuvazione tecnologica, a fabricazione intelligente è l'esperienza di i clienti, è s'impegna à fà in Cina stabilisce una altra bandiera rossa in u mondu.
I boni tempi sò brevi ma allegri. Tutti, vechji è novi, scontranu in a prossima cunferenza accademica per vedevi è cumpone l'amicizia inseme. Vogliu chì a Cina risusciterà è u paese prusperà, u paese ùn invechjerà micca, è a patria sarà sempre primavera!
Tempu di post: 17-mar-2021