Ricertamenti, in u sfondate di una cooperazione approfondita trà a Cina è l'Uzbekistan, Rustam Kobilov, Vice Governatore di a Pruvincia di Samarcanda in Uzbekistan, hà guidatu una delegazione pulitica è cummerciale per visità TYSIM. Sta visita hà u scopu di prumove in più a cuuperazione bilaterale in u quadru di l'iniziativa "Belt and Road". A delegazione hè stata ricevuta da Xin Peng, presidente di TYSIM, è Zhang Xiaodong, presidente di a Càmera di Cummerciu di e Piccole è Medie Imprese di Wuxi, chì mette in risaltu u forte potenziale per a cooperazione è a visione cumuna di u sviluppu win-win trà Wuxi è Pruvincia di Samarcanda.
A delegazione hà visitatu l'attellu di pruduzzione di TYSIM, acquistendu una cunniscenza più profonda di a tecnulugia di punta di a cumpagnia è e capacità di produzzione in l'industria di a custruzione di piling. A delegazione uzbeka hà manifestatu un forte interessu in i piattaforme di perforazione rotativa d'altu rendiment di TYSIM cù chassis Caterpillar, è ancu i so picculi perforatori rotativi sviluppati indipendentemente, in particulare e so prospettive di applicazione in a custruzzione di l'infrastruttura. Questi prudutti anu digià vistu usu di successu in u mercatu uzbeko, cù u prughjettu di u centru di trasportu di Tashkent, visitatu da u presidente uzbeko Mirziyoyev, chì serve cum'è un primu esempiu.
Durante a visita, i dui partiti anu participatu à discussioni approfondite nantu à aspetti tecnichi è di mercatu. U presidente Xin Peng hà presentatu i vantaghji cumpetitivi principali di TYSIM à a delegazione uzbeka è hà spartutu i casi di successu di u mercatu globale di a cumpagnia. U vice-guvernatore Kobilov hà elogiatu assai a prestazione di TYSIM in u mercatu internaziunale è hà manifestatu apprezzamentu per l'investimentu cuntinuu di a cumpagnia in l'innuvazione tecnologica. Hà enfatizatu chì l'Uzbekistan, cum'è un participante attivu in l'iniziativa "Belt and Road", aspetta à cullaburazione cù TYSIM in aree supplementari per prumove inseme u sviluppu sustenibile di l'ecunumia regiunale.
Un altru puntu di a visita hè stata a firma di un accordu di cuuperazione di u prugettu strategicu trà e duie parti. Questu accordu marca una nova fase in a cullaburazione trà a Pruvincia di Samarcanda di l'Uzbekistan è TYSIM in u quadru di "Initiative Belt and Road". I dui lati s'impegnanu in una cooperazione più profonda in più aree, injectendu un novu momentu in e relazioni ecunomiche è cummerciale trà i dui paesi.
Dopu à a visita, a delegazione hà manifestatu a so intenzione di utilizà sta visita cum'è un trampolinu per prumove prughjetti più specifichi in u futuru, approfondiscendu ancu a relazione di cooperazione trà Wuxi è a Pruvincia di Samarcanda in Uzbekistan. Sta iniziativa ùn solu migliurà a cullaburazione in settori cum'è l'investimentu ecunomicu è cummerciale, è l'innuvazione tecnologica, ma ancu aiutà à forge un futuru più luminoso per u sviluppu cumunu di i paesi longu u "Belt and Road".
Tempu di Postu: Sep-02-2024